.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلوه هاي زاينده رود در تجن ساري
جلوه هاي زاينده رود در تجن ساري

رئيس كميسيون فني و عمران شوراي اسلامي شهر ساري: با بهره برداري از سد لاستيكي تجن، اين رودخانه به زاينده‌رودي ديگر تبديل خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري، رئيس كميسيون فني و عمران اين نهاد در حاشيه بازديد از سدلاستيكي تجن با اعلام مطلب فوق گفت: پروژه سد لاستيكي تجن در دوره سوم شوراي اسلامي شهر ساري با مصوبات به موقع و حمايت‌هاي اين اين نهاد و نيز تلاش شهرداري ساري در موعد مقرر به اتمام رسيد.

مهندس فرامرز نقيبي افزود: اين پروژه شامل ساماندهي رودخانه تجن، احداث سد و شيب شكن مي باشد كه با اعتبار 40 ميليارد ريال كمتر از يكسال به پايان رسيده است.

وي با اشاره به ظرفيت گردشگرپذيري استان مازندران گفت: ساري به عنوان مركز استان از يكسري مواهب طبيعي برخوردار است اما برخي ظرفيت ها نيز ايجاد شدني است كه سد لاستيكي تجن يكي از اين موارد مي باشد.

نقيبي افزود: اقدامات لازم براي راه اندازي امكانات تفريحي در رودخانه تجن انجام شده است و ششم مردادماه با حضور شهروندان ساروي و مسئولين امر شاهد افتتاح و بهره برداري با شكوه از سدلاستيكي تجن خواهيم بود كه به طور قطع يكي از زيباترين روزهاي كاري شوراي دوره سوم و شهرداري ساري خواهد بود.

عضو شوراي شهر ساري خاطرنشان كرد: شوراي دوره سوم برآنست تا بهترين پروژه ها را كه نياز اساسي مركز استان مي باشد از خود به يادگار بگذارد.

وي تصريح كرد: امور زيربنايي توسط شهرداري با حمايت هاي همه جانبه شوراي شهر در حال انجام است كه سالهاي آينده اثرات خود را نشان خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.